Επιτυχημένη η παρουσίαση για τη δυναμική του τουριστικού προϊόντος της Νάξου

  •  
  •  
  •  

agia anna paralia

Στοιχεία ικανά να δώσουν «νέα πνοή» στη δυναμική του τουριστικού προϊόντος της Νάξου, καθώς και η διερεύνηση ανάπτυξης εναλλακτικών και ειδικών μορφών τουρισμού στο νησί παρουσιάστηκαν στην εκδήλωση που φιλοξενήθηκε στον χώρο της Ένωσης Ξενοδόχων Νάξου την περασμένη Παρασκευή.

Η προσέλευση ήταν αρκετά ικανοποιητική, ενώ υπήρξε επίσης, αναφορά τόσο στη σημασία της σωστής χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όσο και στη μοναδικότητα του ανθρώπινου παράγοντα, όσον αφορά στην εξυπηρέτηση πελατών και την εμπειρία.

Διαβάστε την ανακοίνωση που εξέδωσε για την εκδήλωση η Ένωση Ξενοδόχων Νάξου:
Είχαμε τη μεγάλη χαρά και τιμή να φιλοξενήσουμε στον υπέροχο χώρο της Ένωσης Ξενοδόχων Νάξου | ΕΝΞ στις 19/10, μια ολοκληρωμένη και άκρως ενδιαφέρουσα παρουσίαση Μελέτης που διεξήχθη με στόχο την ανάδειξη της δυναμικής του τουριστικού προϊόντος της Νάξου, καθώς και της δυνατότητας ανάπτυξης εναλλακτικών και ειδικών μορφών τουρισμού.
Οι συμμετέχοντες, επαγγελματίες του χώρου της φιλοξενίας και εστίασης, καθώς και τοπικοί εκπρόσωποι, είχαν την δυνατότητα να ακούσουν και να καταγράψουν δεδομένα της μελέτης, τα οποία μπορούν να εφαρμοστούν στο ήδη υπάρχον τουριστικό προϊόν του νησιού, αλλά παράλληλα παρουσίαση στοιχείων ικανών να δώσουν μια «νέα πνοή» στην δυναμική του.
Στη μελέτη παρουσιάστηκε η αξιολόγηση του τουριστικού προϊόντος καθώς και η διερεύνηση εναλλακτικών και ειδικών μορφών τουρισμού.
Οι άξονες της μελέτης αφορούν τα παρακάτω στοιχεία:
1. Αξιολόγηση υπάρχοντος τουριστικού προϊόντος
2. Αποτελέσματα έρευνας
3. Ιδιαιτερότητα του προορισμού μέσα από τα συστατικά του στοιχεία
4. Αξιοποίηση συγκριτικών πλεονεκτημάτων και αναπτυξιακές κατευθύνσεις
5. «Νέα Προϊόντα» εμπλουτισμού προϊόντος (όπως αγροτουρισμός, πολιτιστικός και θρησκευτικός τουρισμός).
6. Στρατηγικές Μάρκετινγκ και δημιουργία ενός επιτυχημένου παραδείγματος.
Συντονιστής και εισηγητής της μελέτης ήταν ο κος Κωνσταντίνος Μαργαρίτης, επαγγελματίας στο χώρο του τουρισμού, ΙΤ Developer & Project Manager.
Η παρουσίαση ολοκληρώθηκε με τον κο. Κακαρούμπα Γιώργο | SeminarsLab, με μια στοχευμένη αναφορά στη σημαντικότητα της σωστής και επαγγελματικής ψηφιακής χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αλλά και στην «μοναδικότητα του ανθρώπινου» παράγοντα στην εξυπηρέτηση πελατών και της εμπειρίας.
Μετά το πέρας της επιτυχημένης παρουσίασης, ακολούθησε ελεύθερη συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων μέσα σε ένα άκρως φιλικό και επαγγελματικό κλίμα.

(Visited 5 times, 1 visits today)