Γιώργος Κάβουρας: «Το θέμα της ασφάλισης των μικρών καταλυμάτων θα έπρεπε να είχε ήδη λήξει»

kavouras giorgos
admin
22/09/2016 23:03
 
 
 

«Υπερβολικά άδικο» για τις πολύ μικρές επιχειρήσεις χαρακτήρισε το μέτρο υπαγωγής τους στον ΟΑΕΕ ο πρόεδρος της Ένωσης Ιδιοκτητών Ενοικιαζόμενων Δωματίων και Διαμερισμάτων Νάξου Γιώργος Κάβουρας, μιλώντας στην εκπομπή “AlibertiNews” του Aegean Voice 107.5.

Όπως επισήμανε ο κ. Κάβουρας, η ασφάλιση των μικρών καταλυμάτων είναι ένα θέμα «που θα έπρεπε να έχει ήδη λήξει και να έχει παγιωθεί η ασφάλιση στον ΟΓΑ για επιχειρήσεις κάτω των 10 δωμάτιων και σε περιοχές με λιγότερους από 2.000 κατοίκους», ωστόσο από το 2002 κι έπειτα επανέρχεται κατά περιόδους στην επικαιρότητα.
«Είναι άδικο για ένα μικρό κατάλυμα που δουλεύει από 30 έως 60 ημέρες τον χρόνο να πληρώσει εισφορές που πληρώνουν μεγάλες ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Θα αναγκαστεί να κλείσει ή να λειτουργήσει παράνομα ή να νοικιαστεί σε μια μεγάλη εταιρεία» δήλωσε μεταξύ άλλων ο κ. Κάβουρας, ο οποίος συμπλήρωσε ότι η κυβέρνηση θα έπρεπε είτε να αποσύρει το μέτρο, είτε να καθιερώσει την εξάμηνη καταβολή εισφορών για όσους είχαν τη δυνατότητα να την καταβάλλουν.
Έκανε επίσης, γνωστό ότι η Ομοσπονδία (όπου ανήκει η Ένωση Ιδιοκτητών Ενοικιαζόμενων Δωματίων και Διαμερισμάτων Νάξου) έστειλε το αίτημα της αυτό στο υπουργείο Εργασίας και ζήτησε συνάντηση με τον υπουργό, για την οποία ο κ. Κάβουρας εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι ίσως επιφέρει κάποιο θετικό αποτέλεσμα.

«Η Νάξος περιορίζεται στην καλοκαιρινή περίοδο»
«Δυστυχώς, η τουριστική περίοδος έχει περιοριστεί σε 40 ημέρες και οι επισκέπτες επιλέγουν καταλύματα με παροχές, όπως πισίνες, πρωινά και τζακούζι, με αποτέλεσμα οι μικρές επιχειρήσεις να μην μπορούν να αποκτήσουν αυτή την πελατεία» ανέφερε στη συνέχεια ο κ. Κάβουρας, σημειώνοντας ότι φέτος υπήρξε μια μικρή αύξηση στις τιμές της υψηλής περιόδου λόγω της αύξησης του ΦΠΑ.
Υποστήριξε, ακόμη, ότι η Νάξος δεν έχει κάνει τις κατάλληλες ενέργειες για την επιμήκυνση της τουριστικής της περιόδου, ενώ ταυτόχρονα έχει περιοριστεί στην προβολή μέσω διαδικτύου στις «παραδοσιακές» ευρωπαϊκές χώρες, εγκαταλείποντας τις ενέργειες προσέλκυσης επισκεπτών από νέες αγορές, όπως η Κίνα και η Ρωσία.

(Visited 82 times, 1 visits today)

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*