Σε διαβούλευση το Στρατηγικό Σχέδιο της Περιφέρειας για τον τουρισμό

admin
17/12/2015 1:00
  •  
  •  
  •  
 
Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου θέτει σε διαβούλευση το Στρατηγικό Σχέδιο Marketing 2015-2020 του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας, το οποίο εκπονήθηκε σε συνεργασία με τον InSETE  και την Marketing Greece. 
Η αντιπεριφερειάρχης τουρισμού Μαριέτα Παπαβασιλείου, απέστειλε επιστολή στους τουριστικούς φορείς και τους δημάρχους του Νοτίου Αιγαίου, τους οποίους καλεί να λάβουν μέρος στην διαβούλευση, καταθέτοντας μέσω ειδικής φόρμας, τις προτάσεις και τα σχόλιά τους, προκειμένου το Στρατηγικό Σχέδιο να λάβει την οριστική μορφή του.
 
To Στρατηγικό Σχέδιο, όπως και η ειδική φόρμα  είναι αναρτημένα στην ιστοσελίδα της περιφέρειας: ΕΔΩ
Οι συμμετέχοντες στην διαβούλευση, καλούνται να συμπληρώσουν τα σχετικά πεδία  της φόρμας και να αποστείλουν τις προτάσεις τους, μέχρι 31 Δεκεμβρίου 2015 στο email: aegeanislands@pnai.gov.gr
 
Στο Στρατηγικό Σχέδιο της Περιφέρειας παρουσιάζονται η ανάλυση του Τουριστικού Προϊόντος, η σύνθεση του τοπικού χαρτοφυλακίου εμπειριών και η διαμόρφωση των τουριστικών προϊόντων με επικέντρωση στις κύριες κατηγορίες προϊόντων «Ήλιος & Θάλασσα», «City Break», «Πολιτιστικός» και «Θρησκευτικός» Τουρισμός  σε συνδυασμό με υποστηρικτικές κατηγορίες όπως Γαστρονομία, Ευεξία, Φύση και δραστηριότητες, καθώς και με εξειδικευμένα τμήματα αγοράς και με ειδικά ενδιαφέροντα.
Δεν εξετάζονται αναλυτικά οι κατηγορίες που αφορούν τον Ιατρικό Τουρισμό, το Συνεδριακό Τουρισμό (MICE, Meetings, Incentives, Conferences, Exhibitions) και το Ναυτικό Τουρισμό, καθώς αποτελούν αντικείμενα ξεχωριστών μελετών, κατά περίπτωση.
 
Ειδήσεις: Νότιο Αιγαίο
 
(Visited 9 times, 1 visits today)