Γερονικόλας προς Χατζημάρκο: «Κλειστά μικρόφωνα και άγνωστες περσόνες»

mikrofono laptop
Άκης Αξαόπουλος
13/05/2020 16:48
 
 
 

 

Για μία ακόμα φορά η ελεύθερη έκφραση και θεσμική εκπροσώπηση των νησιωτών στα όργανα και τις επιτροπές της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, προσέκρουσε στις αντιλήψεις που εκπροσωπεί ο κ Χατζημάρκος. Πλέον, πέρα από το κλείσιμο των μικροφώνων και την ειρωνεία καφενειακού επιπέδου, στην τελευταία διαδικτυακή συνεδρίαση της οικονομικής επιτροπής στις 11 Μαΐου προστέθηκαν και «τεχνικά προβλήματα».

Επειδή η <<καλή>> μέρα απ’ το πρωί φαίνεται, η συνεδρίαση ξεκίνησε με καθυστέρηση μίας και πλέον ώρας χωρίς όμως να ξεπεραστούν οι δυσκολίες στην επικοινωνία, οι οποίες συνεχίστηκαν μέχρι το τέλος της. Μία συνεδρίαση που διεξήχθη με όρους που εμπόδισαν όχι μόνο τις προβλεπόμενες τοποθετήσεις της αντιπολίτευσης αλλά και την απρόσκοπτη διεξαγωγή της ψηφοφορία.

Αυτά είναι τα αποτελέσματα και τα επιτεύγματα της εξαετούς αδιαφορίας και εικονικής διακυβέρνησης του κ Χατζημάρκου. Πέρα από τη χρήση του facebook, του Instagram και των social media για προσωπική προβολή, ο κ Χατζημάρκος μέχρι και το ξέσπασμα της κρίσης του κορονοιού παρίστανε ότι δεν γνώριζε την χρήση της τεχνολογίας για τηλεδιασκέψεις. Όλα αυτά στην πιο νησιωτική περιφέρεια της Ευρώπης όπου η τεχνολογία θα μπορούσε εδώ και πολλά χρόνια να γεφυρώσει τις αποστάσεις και να βελτιώσει τις συνθήκες στην υγεία, την παιδεία και την ηλεκτρονική διακυβέρνηση.

Αντί λοιπόν να έχει διαμορφώσει ένα συνολικό στρατηγικό πλάνο προβολής και δράσεων με συγκεκριμένους μετρήσιμους στόχους ώστε να μπορεί να γίνει ο αυτονόητος απολογισμός, ο κ Χατζημάρκος καλεί συνεχώς την Οικονομική Επιτροπή να χρηματοδοτεί αποσπασματικές δράσεις, αμφίβολου περιεχομένου και αποτελεσματικότητας.

Ξαφνικά και ενώ ακόμα δεν έχει καταφέρει να εφαρμόσει στην πράξη την ηλεκτρονική διακυβέρνηση στην ίδια την Περιφέρεια, ο κ Χατζημάρκος ανακάλυψε και θέλησε να χρηματοδοτήσει την αξιοποίηση διαδικτυακών «περσόνων» αγνώστου ταυτότητας μερικών δεκάδων χιλιάδων ακολούθων. Σε ένα παγκοσμιοποιημένο διαδίκτυο με δισεκατομμύρια χρήστες είναι πραγματικά το λιγότερο ανεύθυνο να προτείνεις για μία τέτοια δράση, μία νεοσύστατη εταιρία χωρίς να παρουσιάσεις τις απαραίτητες διασφαλίσεις, μελέτες και μετρήσιμους στόχους ως προς τις υποτιθέμενες προσωπικότητες που θα προβάλουν τα νησιά μας. Το συνολικό κόστος δε των 75.000 ευρώ δεν είναι τόσο χαμηλό για μία δράση που θα πραγματοποιηθεί το μήνα Οκτώβριο.

Από την πλευρά μας, καλούμε για ακόμα μία φορά τον κ Χατζημάρκο να συνδιαμορφώσει με σύσσωμο το Περιφερειακό Συμβούλιο και τους παραγωγικούς φορείς ένα συνολικό στρατηγικό σχέδιο τουριστικής προβολής των νησιών μας. Τον καλούμε να αποδείξει στην πράξη ότι μπορεί να ενώσει αντί να διχάζει, επαναλειτουργώντας την Επιτροπή Τουρισμού. Ένα όργανο που κατήργησε αφού πρώτα το απαξίωσε συνειδητά. Ως επιχειρηματίας που δραστηριοποιούμαι στο τουριστικό κλάδο, θεωρώ απαραίτητες τις δράσεις προβολής με την προϋπόθεση ότι θα συνοδεύονται από πολιτική δέσμευση για συγκεκριμένους μετρήσιμους ποσοτικούς και ποιοτικούς στόχους.

(Visited 66 times, 1 visits today)
Latest Post

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*