ΔΕΔΔΗΕ: Στην κυριολεξία στο απόλυτο σκοτάδι οι πολίτες

Newsroom
09/09/2020 11:59
  •  
  •  
  •  

 

Στο απόλυτο σκοτάδι και κυριολεκτικά και μεταφορικά αφήνει ο ΔΕΔΔΗΕ (Διαχειριστής Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας) τους πολίτες…

Όταν γίνεται διακοπή ηλεκτρικού ρεύματος για τον οποιονδήποτε λόγο, εκτός του ότι βρίσκεσαι στο σκοτάδι, δεν έχεις και καμία ενημέρωση ή τρόπο να ενημερωθείς από το ΔΕΔΔΗΕ!

Πολλά είναι τα παραδείγματα με πιο πρόσφατο το σημερινό όπου σε περιοχή της Νάξου για κάποιο λόγο είχε διακοπή ρεύματος από τις 5:30 περίπου τα ξημερώματα μέχρι τις 11:00 το πρωί.

Κανείς δε γνωρίζει τι έχει συμβεί, κανείς δεν απαντά στα τηλέφωνα κι αν απαντήσει δε γνωρίζει και κανείς δεν ενημερώνει τους πολίτες τι συμβαίνει και πότε (έστω στο περίπου) θα επανέλθει το ηλεκτρικό ρεύμα. Να ξέρει ο παππούς να πάει κάπου αλλού για την αναπνευστική υποστήριξη κι αυτός που θέλει να δουλέψει κι έχει ανάγκη το ηλεκτρικό ρεύμα να μπορέσει να αποφασίσει για το πως θα κινηθεί. Το σκοτάδι απόλυτο!

Εξοργισμένοι οι πολίτες

Η κατάσταση αυτή έχει εξοργίσει τους πολίτες πολλοί από τους οποίους ίσως έχουν αναπνευστική υποστήριξη ή άλλη ανάγκη για την υγεία τους συνδεδεμένη με το ηλεκτρικό, που η δουλειά τους είναι άμεσα συνδεδεμένη με ηλεκτρικό ρεύμα κ.λπ.

Σου λένε ένα «πάρε το 11500» και καθάρισαν!

Το 11500 είναι ο αριθμός που δηλώνεις απλά τη βλάβη και κανείς ποτέ δε γνωρίζει να σε ενημερώσει για οτιδήποτε άλλο.

Πολλά είναι τα περιστατικά τα οποία καταγγέλλονται συνεχώς στο naxostimes.gr κατά καιρούς.

Κατακαλόκαιρο, σε τουριστική περιοχή της Νάξου υπήρξε ιδιαίτερα σοβαρό θέμα διαρροής ρεύματος και αφού δηλώθηκε η βλάβη κανείς δεν ενημέρωσε τους πολίτες εάν αποκαταστάθηκε ή όχι, που οφείλεται, τι θα πρέπει να κάνουν κ.λπ.

«Καμία υπευθυνότητα και καμία ενημέρωση» καταγγέλλει εξαγριωμένος πολίτης που συμπληρώνει ότι «όταν έρχεται ο λογαριασμός θα πρέπει να τον πληρώσεις… αλλιώς σου κόβουν με συνοπτικές διαδικασίες το ρεύμα».

(Visited 342 times, 1 visits today)