Η Cisco αναλαμβάνει την ευθύνη για τα προβλήματα στην τηλεκπαίδευση

Άκης Αξαόπουλος
09/11/2020 17:08
 
 
 

 

Σε τεχνικό σφάλμα ενός απ’ τα data center της Cisco στο Λονδίνο οφείλονται οι σημερινές δυσκολίες στην πρεμιέρα της τηλεκπαίδευσης στη χώρα μας.

Εκπρόσωπος της εταιρείας έλεγε στο protothema.gr ότι το τεχνικό σφάλμα προκάλεσε πρόβλημα όχι σε όλους, αλλά σε ορισμένους δέκτες των υπηρεσιών της πλατφόρμας webex στην ευρύτερη περιοχή EMEAR, δηλαδή Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Αφρική και Ρωσία. Ένας από αυτούς ήταν και το υπουργείο Παιδείας της Ελλάδος.

Σύμφωνα με τα αναλυτικά στοιχεία της εταιρείας, η πρώτη περίοδος που υπήρξαν προβλήματα είτε αστοχίας εισόδου στην πλατφόρμα είτε μεγάλων καθυστερήσεων ξεκίνησε στις 9.43 ώρα Ελλάδος και διήρκεσε ως τις 10.27, όταν και οι τεχνικοί της εταιρείας κατάφεραν να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα.

Το ίδιο ωστόσο επαναλήφθηκε στις 12.12 ως τις 12.28 ώρα Ελλάδος.

«Η Cisco έχει αποκαταστήσει τη λειτουργία της υπηρεσίας Webex που επηρέασε σήμερα για μικρό χρονικό διάστημα έναν περιορισμένο αριθμό χρηστών στην περιοχή EMEAR (Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Αφρική και Ρωσία). Συνεχίζουμε να εξελίσσουμε τα συστήματα και τις διαδικασίες μας για να μετριάσουμε την πιθανότητα παρόμοιων συμβάντων στο μέλλον. Ευχαριστούμε τους χρήστες του Webex για την υπομονή τους κατά την επίλυση αυτού του ζητήματος» τονίζει σε επίσημη δήλωσή της η πολυεθνική εταιρεία.

Κύκλοι της μάλιστα έλεγαν στο protothema.gr ότι είναι σε εξέλιξη οι απαραίτητες διαγνωστικές διαδικασίες στα συστήματα, προκειμένου να μην υπάρξει επανάληψη του προβλήματος. Διαβεβαίωναν, δε, ότι οι δυνατότητες της πλατφόρμας είναι τέτοιες που μπορούν εκατομμύρια άνθρωποι να κάνουν παράλληλη χρήση των υπηρεσιών της.

Σημειώνεται ότι η πρόσβαση στις υπηρεσίες της πλατφόρμας Webex αποτελεί δωρεά της Cisco προς το υπουργείο Παιδείας.

(Visited 83 times, 1 visits today)

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*